.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور گفت: باید گره های ذهنی که در رابطه با تشکیل خانواده، فرزندآوری و افزایش جمعیت وجود دارد باز شود که این در گروی تبیین و اقناع رسانه ها اعم از مکتوب، دیجیتال، رسانه ملی است ....(خبر)
(ادامه)
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت. شهربانو منصوریان رفتار زشتش را توجیه کرد
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.(ادامه)
حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا صبح روز گذشته با حضور مقامات عالی اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی و با سخنرانی دکتر سیدابراهیم رئیسی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید. رئیسی: بساط بی‌حجابی در کشور جمع می‌شود ؛ نگران نباشید / واکنش حضار به اظهارات رئیسی را ببینید
صحبت‌های سیدابراهیم رئیسی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم درباره حجاب را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با حضور رئیس جمهور و با شعار «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» در سالن اجلاس سران برگزار شد. افتخاری دیگر برای مازندران / صنایع چوب و کاغذ مازندران بعنوان واحد برتر گروه صنایع سلولزی ، چاپ و نوشت افزار کشور برتر شد + تصاویر
شمال نیوز: مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با حضور رئیس جمهور و با شعار «صنعت و معدن؛ پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب» در سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : صداوسیمای مرکز مازندران در این اجلاس موفق به کسب لوح سپاس و رتبه برتر در بین مراکز گروه الف ، رتبه اول مدیریت پشتیبانی فنی و انفورماتیک و رتبه اول ارتباطات زنده ماهواره ای شد. کسب رتبه برتر فنی صدا و سیمای مازندران در بین مراکز کشور
شمال نیوز : صداوسیمای مرکز مازندران در این اجلاس موفق به کسب لوح سپاس و رتبه برتر در بین مراکز گروه الف ، رتبه اول مدیریت پشتیبانی فنی و انفورماتیک و رتبه اول ارتباطات زنده ماهواره ای شد.(ادامه)
همسر رئیسی و همسران روسای دولت چهار کشور در یک قاب
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» تصویری از جمیله علم الهدی ، کنار همسران روسای دولت چهار کشور منتشر کرد.(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری دیروز در مراسم روز ملی صادرات شرکت کرد و در حاشیه این دیدار قابی از دیدار او با یکی از چهره های عرصه صادرات خبر ساز شد. عکسی پر بازدید از رئیسی در جمع بازرگانان
ایسنا نوشت: رئیس جمهوری دیروز در مراسم روز ملی صادرات شرکت کرد و در حاشیه این دیدار قابی از دیدار او با یکی از چهره های عرصه صادرات خبر ساز شد.(ادامه)
رئیسی گفت: در یکی از سفرهای خارجی به یکی از کشورهای همسایه، «سِت‌» کامل اتاق عمل را به آن‌ها هدیه دادمو گفتم که تمام این تجهیزات را در کشورمان ساخته‌ایم. هدیه متفاوتی که رئیسی به یک کشور همسایه داد
رئیسی گفت: در یکی از سفرهای خارجی به یکی از کشورهای همسایه، «سِت‌» کامل اتاق عمل را به آن‌ها هدیه دادمو گفتم که تمام این تجهیزات را در کشورمان ساخته‌ایم.(ادامه)
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند. رئیس‌جمهور: به پزشک و پرستار بیشتری نیاز داریم
رئیسی گفت: جامعه پزشکی و پرستاری فارغ از انجام کار برای خدا باید تامین شوند و دغدغه معیشت نداشته باشند.(ادامه)
روزنامه افغانستانی در گزارشی مدعی شد طالبان آب بیشتری را از سد کمال‌خان به سمت ایران آزاد کرده است. طالبان آب سد کمال‌خان را به سمت ایران آزاد کرد
روزنامه افغانستانی در گزارشی مدعی شد طالبان آب بیشتری را از سد کمال‌خان به سمت ایران آزاد کرده است. (ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
رای مردم در انتخابات ۱۴۰۰، رای به اجرای عدالت بود / ترجیح دادم جای سخنرانی در اجلاس سران بین مردم باشم / آنچه مردم از ما خواستند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود و به این عهد خود بامردم وفادار هستیم ما دولت صادق الوعدی خواهیم بود....(خبر)
(ادامه)
واکسن ایرانی کرونا در مسیر تایید WHO
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در اجلاس سالانه بهداشت جهانی از تبعیض‌های بهداشتی در جهان انتقاد کرد و از واکسن ایرانی کرونا در مسیر تایید WHO خبر داد.(ادامه)
استاندار مازندران : مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی
استاندارمازندران در بازدید از امکانات ایجاد شده در تنها مرکزبین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران مستقر درشهرستان آمل، از ارائه پیشنهاد ایجاد خط جدید ریلی به این مرکز خبر داد. (ادامه)
عزیزی‌ خادم از ریاست فدراسیون فوتبال عزل شد
شهاب الدین عزیزی خادم با رأی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق‌العاده از ریاست این فدراسیون به صورت موقت عزل شد.(ادامه)
وزیر بهداشت: ۹۰ درصد مردم واکسن کرونا زده‌اند
وزیر بهداشت گفت: حدود ۹۰ درصد از جمعیت هدف، یک دوز و حدود ۷۹ درصد نیز دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.(ادامه)
اعلام زمان واکسیناسیون عمومی در کشور
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در دو ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از مبتلایان مثبت که قرنطینه بوده اند، نقض قرنطینه کرده اند و این افراد همانند یک بمب ویروسی در جامعه می‌چرخند. یکی از بزرگترین اهداف ما در گام پنجم، اطمینان حاصل کردن از رعایت قرنطینه موارد شناسایی شده با شیوه محله محور است.(ادامه)
تصاویر/ مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه ۱۰ اسفندماه برای انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس برگزار شد.(ادامه)
مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رئیس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. 

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مشخص شدند
مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی برگزار شد که انتخاب برای رئیس چهار سال آینده به دور دوم کشید و در پایان رقابت نزدیک شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید انتخاب شد. (ادامه)
غیبت وزیر ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال
مسعود سلطانی فر در انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر نشد.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاد
مراسم سومین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که قرار بود روز پنجشنبه 19 دیماه برگزار شود، به دلیل همزمانی با مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی به تعویق افتاد.(ادامه)
شمال نیوز : در این مراسم از 40 سال مجاهدت آیت الله طبرسی در حایگاه نمایندگی ولی فقبه در استان و امامت جمعه شهرستان ساری تجلیل خواهد شد و آیت الله محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری معرفی می شود ..... آئین تکریم « آیت الله طبرسی » در ساری برگزار می شود + زمان و مکان
شمال نیوز : در این مراسم از 40 سال مجاهدت آیت الله طبرسی در حایگاه نمایندگی ولی فقبه در استان و امامت جمعه شهرستان ساری تجلیل خواهد شد و آیت الله محمدی لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری معرفی می شود .....(ادامه)
کدام شخصیت‌ها در مراسم درگذشت آیت الله هاشمی حضور یافتند
دومین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور شخصیت‌های مختلف کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
عکس/ مراسم سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی
مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولان در سالن اجلاس سران تهران آغاز شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.